zondag 26 oktober 2008

Week van 27 Okt tot 2 Nov (koolhydraten stapelen)
  • 27 Okt: Rust
  • 28 Okt: 9.2 km (à 11.5 km/u; de laatste km's zitten erop!)
  • 29 Okt: rust

Programma:

  • 30 Okt: vliegtuig van 10u richting NY; bij aankomst afhaling van de borstnummers; check-in hotel + verkennigswandeling
  • 31 Okt: te voet naar Central Park, waar de laatste meters en aankomst van de marathon worden verkend; daarna richtig 5th Ave + bezoek Midtown
  • 1 Nov: Internationale Friendships run (6 km), voor alle niet-Amerikanen, aan het gebouw van de United Nations; namiddag 2 uur durende boottocht
  • 2 Nov: MARATHON NEW YORK (al vanaf 4u 's nachts per bus naar Staten Island (start); ontbijt en gezamenlijke warming-up; langste urinoir ter wereld!; ik zit in Wave 3 (start om 10u20)

-> Volg me online tijdens de marathon (vanaf 15u vermoedelijk) via:

http://www.nycmarathon.org/training/simulation.php

Vervolgens geef je m'n borstnummer in: 46697 (daar kun je m'n tijden zien op de 10, 15, 20 km, etc)

-> Zie ook Eurosport, vanaf 15u (rechstreekse uitzending marathon; mij zal je wel niet zien;-))

  • 3 Nov: Bezoek aan downtown Manhattan (ground zero, city hall, wall street, Liberty Island, Ellis Island, etc)
  • 4 Nov: Vrije voormiddag voor de laatste bezoek en inkopen; om 18u vertrek vlucht richting België
  • 5 Nov: terug rond 8u in Zaventem

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Bijna hetzelfde maar in andere volgorde dat ik meemaakte in 2007. Maar ground zero :-/ ik kon het bijna niet uithouden van.... benauwelijk erg wat daar gebeurde. Maar voor de rest wow wow wow schitterend new york new york, geniet ervan iedere minuut vooral op de avond aan times square je ogen gaan uit je hoofd vallen met de mond wagenwijd open ZEKER WETEN meet al die verlichting. Nu 1jaar na mijn marathon . i love NY (ik wil daar wonen maar dat kan niet) helaas.

http://paardterugopstal.skynetblogs.be zei

Heel veel succes meid !! en vooral heel veel plezier ,want daar voor doen we het , ik duim alvast !!!

Anoniem zei

Hey Cath, jou kende ik nog niet! Heel veel succes morgen, enne ik heb er weer een leuk blogje bij om te volgen!