maandag 29 september 2008

Week van 29 Sept tot 5 Oktober: (hopelijk 80 km deze week)
  • 29 Sept: middagloop: 10.5 km (toch spierpijn van het afgelopen weekend)
  • 30 Sept: Rust
  • 1 Okt: namiddag vrij genomen: 32 km afgemalen pffff! Om 13u begonnen en ik voelde direct al terug spierpijn van het voorbije weekend. Het was echt beuken tegen de wind, bij momenten stond ik precies stil (goeie weerstandstraining!, maar liever niet op een duurloop ;-)). Om 14u kwam m'n trainer/coach naast me rijden met de fiets. Gelukkig hadden we wat conversatie zodat ik me minder kon fixeren op het lopen. Heb toch wat karakter mogen tonen om het vol te houden; paar keer de spieren gestretcht. Om 16u06 zaten ze erop. Vermoeid maar content! Nog 2 weken na deze week en dan zit het zwaarste erop en mag ik afbouwen, oef!
  • 2 Okt: Rust
  • 3 Okt: 20 km
  • 4 Okt: Rust
  • 5 Okt: 20 km (nog 4 weken, slik)

Totaal: 82.5 km

1 opmerking:

corine zei

Way to go Catherine ! Volhouden meid !